Hemma!

hej nu är jag hemma igen jag har sovit hos emelie i två dagar vi har bara haft det mys! i måndags så kom jag hem till emelie vi bestämde oss ganska fort att jag skulle sova där så då fick vi gå hem till mig och hämta packning sen så träffa vi ted och filip, vi gick också och köpte glass, BEN & JERRY'S mumms^^  sen när v äntligen var hemma satt vi oss och kolla på film och åt glass och chips, det var faktist vår sista onyttiga dag ( trodde vi)... 

i tisdags, när vi vakna så åkte vi till skärholmen  skulle köpa linnen som jag behöver nu när det är sommar :P, men jag hitta ingfa som jag gilla så jagh köpte ist en bikini från toppshop! a sen gick jag hem och åt och emelie desamma. sen gick jag till emelie igen( tur att vi bor nära varann) och då gick vi och köpte godis! . ja där sprack det! då fick det bli vår absolut sista dag som vi fick äta godis! a sen satt vi och titta på michael jacksson konsert den sluta strax efter 12! Man in the mirror, det var den låten vi satt och väntade på och det var den låten som kom näst sist haha men det var det värt! det kändes som om han sjöng live, & jag kan fortförande inte förstå att han verkligen är död!

aja nu är jag iaf hemma och ska försöka få tag i schmidt har inga pengar på mobilen så jag kan varknen ringa elr smsa och hon är inte inne på datan! *suck*... a får vänta ett tag till!

 PS: emelie kmr inte börja blogga först vi fått ordining på vår design och jag vet faktist inte när det kmr ske vi får altså se!
/josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0