Godmorgon....

...alla söta jagville verkligen inte gå upp imorse jag hatar att vakna av en jävla klocka, var tvungen att ställa den för att jag och marri skulle åka till stan men nu är det ju så att det är dåligt väder så vi ska avvakta och se om det blir lite bättre fram åt dagen, nån som vet? jag måste i vilket fall åka dit nån dag! helst idag ;P
nu ska jag faktist fixa frukost, jag ska försöka lyckas med såna där små baguetes(stavning?) som man lägger i ugnen för sist jag skulle göra såna då gick det åt skogen, dom blev svarta för jag glömde dom där i ugnen typ as länge haha så blond är jag XD nej, men nu är jag hungrig och nhu ska jag äta.. hörs senare / josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0