BACK ON TRACK!

heej idag kom jag hem från stallarholmen, det ver faktist riktigt kul där nere. sol  hela dagarna förutom dom två sista, då var det sol och regn vart annant men det gjorde inte så mycket.. i alla fall, emelie hann bara sova där en natt för det hände en sak som gjorde att hon inte kunde stanna lite längre. synd för det var jävligt kul:) , senare kom massa andra folk av släkten aja vi hade iaf kul :) ....
jag duscha och började fixa mig direkt när jag kom hem, för jag skullel träffa marri och karro, det var verkligen kul för jag har inre träffat karro på ett tag i alla fall, så kom dom hem till mig lite innan, så jag fixa mig klart sen drog vi ut vi chilla bara, sen nu kom jag hem, är grymt hungrig väntar på att pappa ska komma hem med våra sallader, så jävla gott asso^^ aja senare ska jag träffa karro & marri igen, får se vad vi ska göra då.. bilder kommer senare :)
puss Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0