Hiss / Diss



Folk som inte är sig själva i bloggen!
såna som försöker vara någon i bloggen för att få mer besökare a det kan ju funka men jag själv tycker inte att det är kul att läsa en blogg som är fejk från början tillslut en blogg är något personligt man ska hitta en engen stil som ska få läsare att bli intreserad.

Regn!
man blir så bunden till att vara hemma bara ligga framför tvn och titta på film och mysa, det är skönt men på sommaren då ska man kunna grilla ute på kvällarna, sola & bada.  det ska hända nått hela tiden och inte bara vara hemma för att det regnar!




Pommes i glass!
det har nog dom flästa testat redan, men ni som inte har det tycker jag ska prova det, det låter inte så gott men det smakar nästan våfflor med glass eller något liknande! 

Rosa naglar!
Jag brukar alltid måla mina tå naglar. Det ser fräsht ut och specielt med rosa, om ni inte har det så prova rött det blir lika bra!  och det allra viktigaste händerna, jag brukar oftast ha nagellack där också, rosa såklart eller fransk manikyr, det passar till alla outfis men det gör tyvärr inte rosa och andra färger! 

Baggy jeans!
Ja, vad kan man säga?
 bara att jag är kär i denna modell av byxa, det finns så klart olika modeller av baggy jeans.


/joseifn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0