Hemma hos marri!

nu är jag hemma hos marri baby, hon mötte mig imorse så skulle vi gå hem till henne och typ titta på film och bara ta det lungt det är alltid skönt när det är sånt här piss väder! juste vi svängde in på några affärer på vägen till marri jag köpte lite grejor + när vi kom hem till marri fick jag prova ett par as snygga byxor som hon har köppt för ett tag sen, som hon typ kunde sälja till mig:) jag behöve rju byxer och hon vill ju ha pengar så det passar ju bra haha  nu ska vi precis börja titta på en film - Livet är en schlager. vi hörs senare!

jeansen som jag köpte av marri elr ska ner till bankomaten och ta ut pengar till henne sen^^( man ser inte så mycket på bilden men whatever!)

en rosa  linne med spets! (ser inte så rosa ut på bilden men det är webben!)

Ett vanligt ljus blått linne!

En trekvarts tröja med rosa ränder.


en rosa kofta as fin!

a det var det ja köpte idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0