Gratismakeup.se

har ätit lunch/frukost för ett tag sen och nu ska jag fixa mig lite mer inför dagen för jag och schmidt ska åka in till stan .) fårse om det blir något köppt? tror inte det faktist! aja nu ska jag fixa mig! jag varnar er redan nu när jag är hemma hos mamma så kommer det inte alls bli mycket bloggande! pga en andledning! men det går jag inte in på!





klicka på bilden(gratismakeup.se) för att bli medlem det är helt gratis!

Samla poäng

Du kan enkelt samla ihop poäng på gratismakeup.se, du kan skaffa poäng på, från att värva medlemmar via din personliga länk till att göra lite dagliga klick på hemsidor eller ta del av erbjudanden, det är upp till dig!


När du samlat ihop 400 poäng kan du få ditt första presentkort, på hela 150 kronor på Kicks, Åhlens eller H&M! Är du tillräckligt flitig och har skaffat ihop 600 poäng kan du växla in poängen mot ett presentkort värt hela 250 kronor!

/josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0