Godmorgon..

..jag har inte blggat något sen jag åkte till nina, jag sov alltså kvar där och vi hade det jätte mysigt först var det bara jag och nina men sen kom pontus oxå. vi hade planerat att åka till grönan närsta dag men nina hade ingen lust pga att hon började bli sjuk, men det stoppa inte mig, mamma hade ju inte ångrat sig så då blev det att vi två och charlotta som tittar på för hon vågar inte åka nått haha, iaf jag och mamma börja med insane haha jag har seriöst inte hört mamma skrika så länge och så mycket, juste jag träffa emelie där borta också:)
 och vet ni vad när vi var på väg ut från grönan så stog det 3 st tjejer och viska till varann och sa- där är desie där är dessi, så jag titta bak och såg ingen dessie där så jag tänkte whatever.. men då plötligt såg jag att dom stirra på mig, och sa -det måste va hon och jag gick genast därifrån vi var ju ändå på väg ut så när vi var på väg upp för en trapppa följer dom efter mig, men vi fortsätter och gå sen ser jag dom inte mer usch vad pinsamt det var. iaf efter grönan så tänkte vi åka in och äta på söder men ist så blev vi hem bjudna på middag till några personer inne på söder, så det passa ju bra!

jag vakna för ett tag sen, skulle igentligen jobbat idag men det blev inte så.. aja nu ska ajg äta lite frukost, sen får jag se vad som händer!
/josefin♥

såhär ser jag ut nu, elr nästan jag har inte lika gult hår & inte uppsatt! Tänk såhär gult hår hade jag förr! usch, Tack du som uppfann silver shampoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0