packat och klart!

jag har packat klart nu och jag har också hunnit och titta lite på tv - The hills, det var gamla avsnitt som jag redan har sett men dom är bra ändå! jag har följt serien sen det börja visas och nu är det, season 5!
Lauren conrad, är fortfarande min favorit, haha! jag vet inte varför men ja älskar hennes personlighet och så är hon så jävla söt, synd att hon ska hoppa av  det kommer verkligeninte bli lika kul då!



Såhär såg det ut efter jag valt ut lite kläder och skor som jag ska ha med till Gotland:


& nu när jag har packat ner allt!



/ joseifn♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: tack ! Jag har fått den ;D

2009-07-15 @ 16:54:30
URL: http://matildadesiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0