Jag var en meter från britney!

OMG fattar ni hur stort det är att vara en meter från britney? asso det var helt galet!  jag blev fan tårögd, när hon åkte ner från taket och det hela började, vi var nära henne nästa hela tiden vi stog vid stängslet och såg typ allt hon gjorde vissa gånger var hon bara några få meter ifran helt sjukt asso och när konserten var slut sprang hon ut från scenen ner på den där gången och där stod vi typ och vi var BARA 1 meter ifrån henne då! vi kunde petat på henne typ!  jag fattar fortfarande inte att vi har varit där och sätt henne live  fast hon sjöng inte live elr hon hade på micken så hon kunde sjunga med lite det hörde man ibland! men det är ju skukt svårt att sjunga och vara annfådd det går ju nästan inte! och det var ju därför! men hon sjöng en låt live komme rinte ihåg vilken men whatever då fällde jag nästan en tår så nära var det! Det här kommer vara ett minne för livet! HELT JÄVLA SJUKT!
 jag hade ingen mobil eller kamera med mig men smeten filma och tog några bilder men hon har inte laggt upp dom än men annars kommer dom nån annan gång!

Här är iaf en film som jag tagit från youtube!


<3333333333333333333333333



Åker till Gotland imorgon ist för på lördag och jag kommer vara borta jävligt länge så jag kommer inte kunna uppdatera något efter som jag inte har nån data att ta med mig! men jag tror man kan hyra en data för nån timme och det kommer väl hända nån gång iblan men ni får helt enkelt klara er utan mig ett tag men när jag kommer tbx så måste ni fortsätta läsa bloggen!  och jag kommer om ca 2-3 veckor :(  *suck*
aja ni får ha det så bra så slänge puss/ JOSEFIN♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0